Een contentstrategie is een set keuzes en principes die aan de basis staan voor de content. Volgens Richard Rumelt, auteur van het bekende managementboek ‘Good Strategy / Bad Strategy’ bestaat de kern van een goede strategie uit 3 onderdelen:
Een probleem oplossen zonder dat je begrijpt hoe het is ontstaan? Dat kan niet. Een strategie vergt dus een goede analyse. Dit geldt ook voor een contentstrategie. Hierdoor kun je de content monitoren en ontdekken welke content het beste werkt voor jouw doelgroep. Het zorgt voor inzicht, focus, kwaliteit, efficiëntie en vertrouwen. Daarom is een goede contentstrategie de sleutel tot succesvolle content.
Na aanleiding van een intake gesprek gaan wij samen in gesprek over jouw online doelen en wensen.
Wil jij je online aanwezigheid naar een hoger niveau tillen? Neem dan contact met ons op! Of vraag direct een offerte aan.
Cookie | Duration | Description |
---|---|---|
cookielawinfo-checkbox-analytics | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics". |
cookielawinfo-checkbox-functional | 11 months | The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional". |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary". |
cookielawinfo-checkbox-others | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other. |
cookielawinfo-checkbox-performance | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance". |
viewed_cookie_policy | 11 months | The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data. |